• À propos de WordPress
    • Site de WordPress-FR
    • Documentation
    • Apprendre WordPress
    • Forums de support
    • Vos retours
  • Connexion
  • S'inscrire
Toggle Side Panel
agora.physio
More options
    Se connecter S'inscrire
    agora.physio
    agora.physio
    Close search

    Forums › Forums › 🇫🇷 Conventions tarifaires & facturation › Pétitions tarifaires — deux camps, une cause : vous avez signé ? › Réponse : pétitions vinniej

    • vinniej

      Membre
      juin 27, 2026 à 5:31 pm

      J’ai aussi signé les deux. Ce qui me frappe c’est le slogan Physioswiss : "188 heures de travail supplémentaires par an sans gagner davantage". C’est du concret. On devrait tous l’afficher dans nos salles d’attente.

      Article complet Medinside sur les 26 pétitions : https://www.medinside.ch/fr/physioswiss-lance-une-offensive-tarifaire-dans-26-cantons-20260617

    • Politique de confidentialité
    • Conditions Générales d’Utilisation
    © 2026 03 plates-formes Sàrl — Tous droits réservés

    Politique de confidentialité  |  Conditions d'utilisation

    Report

    There was a problem reporting this post.

    Harassment or bullying behavior
    Contains mature or sensitive content
    Contains misleading or false information
    Contains abusive or derogatory content
    Contains spam, fake content or potential malware

    Block Member?

    Please confirm you want to block this member.

    You will no longer be able to:

    • See blocked member's posts
    • Mention this member in posts
    • Invite this member to groups
    • Message this member
    • Add this member as a connection

    Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.

    Report

    You have already reported this .
    • Français
    • Deutsch (Allemand)
    • Italiano (Italien)